dinsdag 6 november 2012

Van alles wat

Een drukke week achter de rug, met van alles nog wat. Vandaar ook de titel van dit blog berichtje 'van alles wat'. Afgelopen zondag was er in Groningen op de Vismarkt een creatieve markt, genaamd Diezijn leuk! Aangezien ik toch naar Groningen ging voor een bezoekje aan mijn mams (ze is overigens gisteren weer thuis gekomen!), besloot ik het te combineren en dus een bezoekje te brengen aan deze markt. Ik heb er één fotootje gemaakt, kijk maar. Dit vond ik één van de leukere kraampjes.

Kraampje op de creatieve markt 

Ik haakte ook nog twee eenvoudige sleutelhangers. Heerlijk simpel en snel klaar. Daar houd ik wel van. Ik heb het op het moment erg druk met stage, school en andere dingen. Het haken staat daarom op een laagje pitje. Af en toe wat kleine haakwerkjes tussen door, dat lukt wel. 

De vrolijke sleutelhangers 

Via marktplaats heb ik een super leuk setje haaknaalden op de kop getikt! Van die prachtige gekleurde! Ik had wel een paar haaknaalden, op één na allemaal in bruikleen van mijn mams. Deze kan ze dus weer terug krijgen, want ik zelf nu een prachtig setje. Nu nog maar eens even op zoek naar een handig etui om ze in op te bergen. Ik heb al wat mooie etuis gezien op internet, maar veelal van stof en ik heb geen naaimachine tot mijn beschikking... 

Mijn mooie nieuwe haaknaalden

Oh en nog een foto van de leuke spulletjes die ik bij Sostrene Grene, een nieuw winkeltje in Groningen heb gekocht. Ik had er hier al wat over verteld, maar toen geen foto bijgevoegd. 

Nieuwe, leuke spulletjes 


13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je moeder weer thuis is!
    Die sleutelhangers lijken me erg handig en ze zijn nog mooi ook!
    Leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angélique!
      De sleutelhangers zijn inderdaad handig, ze hebben een mooi formaat, niet te groot, maar wel herkenbaar.
      Nu nog eens op zoek naar van die haakjes om eraan te maken. Ik heb nu oude van winkelwagenmuntjes gebruikt.

      Verwijderen
  2. ja zo'n haaknaalden mapje zou ik ook nog graag willen, maar ook ik heb geen naaimachine en op school hebben ze die wel, ik durf nu net een beetje langs een randje te naaien, prachtige naalden set zeg!!! rustig aan hoor enne je haaksels vind ik niet gewoon hoor ik vind ze bijzonder mooi ♥
    prachtige kraam zeg heb je op de kiek gezet!!!! en de spulletes hier op de onderste foto zijn ook mega mooi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jenneke, voor je lieve reactie! ♥
      Ik heb op de middelbare school met de naaimachine leren omgaan, maar heb ook veel van mijn mams geleerd.
      Ik zou het zelf eventueel wel kunnen... Binnenkort de naaimachine maar eens lenen ofzo!

      Liefs!

      Verwijderen
  3. Fijn dat mams weer thuis is! Wat een heerlijke spulletjes heb je gekocht, daar gaan je handen toch van jeuken:-)). Ik vind je sleutelhangers hartstikke leuk, lekker vrolijk en ik ben ook wel van dat soort projectjes hoor:-)) Fijne avond! Grtaa..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, ik heb ook van die mooie haaknaalden gekocht!
    Via een swap (ik heb wel een naaimachien maar ik ben er niet goed in) ben ik toch aan een mooie haaknaaldenrol gekomen. Misschien een tip voor jou???
    Kijk maar eens op mijn blog bij http://maakselsenmeer.blogspot.nl/2012/10/swap-met-christel.html
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de goede tip Nicole!!!

      Verwijderen
    2. Nog een vraagje, hoe heb je dat geregeld? Gewoon een oproepje geplaatst en gevraagd wie dat wel voor je wilde maken?

      Verwijderen
    3. Ja, inderdaad!
      Kennelijk ben ik een goede bloemenslingerhaakster want ik heb er al 3 mogen maken in ruil voor stempeltjes en dus de haaknaaldenrol.
      Gewoon even kijken op een blog van iemand die leuk kan naaien en dan gewoon vragen.

      Verwijderen
  5. die sleutelhangers zijn tof, groot genoeg om in een rommelhandtas terug te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Vera! heerlijke haaknaalden zijn dat hè? Ik heb er wel drie setjes van. Ook breinaalden. Vroeger kon je ze kopen bij Hans Textiel. Nu alleen via Marktplaats volgens mij. En zo'n etui; ik wil er eens aan beginnen. Volgens mij heeft mijn moeder ooit zoiets gemaakt voor potloden. Zal eens zoeken. En dan kan ik er ook wel een voor jou maken hoor! Tot gauw, Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angélique!

      Het zijn heerlijke haaknaalden! Nu nog een mooi etui erbij! Het zelfde idee wordt inderdaad ook wel gebruikt voor potloden.. Als je wat gevonden hebt, hoor ik het graag!!!

      Liefs, Vera

      Verwijderen
  7. Oh mijn oog ziet daar een heel mooi wit hartje met een engeltje op die marktstand rechtsbeneden. Mooii!
    Leuke sleutelhangers heb je gemaakt! En oh nu heb ik de stickers in postzegelvorm kunnen zien. Cute!

    BeantwoordenVerwijderen