donderdag 8 november 2012

Inspiratie

Ik had van 't zomer ergens op een blog (of gewoon op internet) gelezen, dat je foto's heel goed als inspiratie kunt gebruiken voor een haakwerk. Als je bijvoorbeeld niet weet of kleuren wel goed bij elkaar passen of als je niet wat voor kleuren je moet kiezen voor een nieuw project. Ik moest daar aan denken toen ik de volgende afbeeldingen tegen kwam bij het speuren op internet.




Wat dat betreft zijn er dus zoveel prachtige kleurencombinaties om ons heen, waar we niet eens altijd direct bij stil staan. Zelf heb ik een zwak voor mooie foto's, zeker foto's die details weergeven of waarop een mooi patroon te zien. Het is voor mij ook echt een uitdaging wanneer ik zelf foto's maak, af en toe eens zo'n foto te maken en mij te laten inspireren door de dagelijkse dingen dicht om mij heen.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! En nu maar de wolletjes vinden die dezelfde kleuren hebben om iets moois van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil 'iets' gaan maken met de kleuren van de pauw/pauwenveren.. Ik heb alleen nog geen idee wat! Een tas misschien en dan met granny squares? Ik zie het wel, eerst maar eens op zoek naar de juiste kleurtjes!

      Verwijderen
  2. Schitterende inspiratiefoto's meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen