zondag 25 november 2012

Genieten

Even een blog met van alles bij elkaar... Doordeweeks nauwelijks tijd om mooie foto's te maken van mijn bezigheden. 's Morgens op tijd weg en tegen de tijd dat het alweer donker wordt pas weer thuis. 's Avonds lukt het mij niet om er redelijke foto's van te maken.

Afgelopen week tussen stage, werk en studeren door lekker aan het haken geweest. Ik ben onder andere bezig geweest met een schildpadje te haken. Een patroon uitgeprobeerd, aangepast, nog een keer gehaakt, weer aanpassingen gemaakt in het patroon enz. Nu is het naar tevredenheid en kan ik het in elkaar gaan zetten. 

Wanneer ik een kwartiertje over had, weer een aantal sterren gehaakt. Het patroon ken ik inmiddels uit mijn hoofd, hoef er dus niet meer bij na te denken. Hoe heerlijk is dat! 

Vrijdagmiddag nog eventjes naar Groningen geweest, onder andere naar dat ontzettend gave, van oorsprong Deense winkeltje, Sostrene Grene. Ik blogde er hier al eens over. Ik kocht er een paar bolletjes katoen voor mijn mams, een paar leuke stempels en een zwart en rood stempelkussen. Papier met leuke printjes, labels om op te stempelen en lint. Ik kocht ook nog een paar pakjes rode enveloppen, van die doorzichtige zakjes om spulletjes leuk in te pakken en nog wat ansichtkaarten met de thema's kerst en sprookjes, voor Postcrossing.


De schildpad in wording


 


 



De gehaakte sterren




 


Bezoek aan het winkeltje 




Wat kan ik hier van genieten, van zo'n heerlijke week! 


11 opmerkingen:

  1. Je schildpadje wordt erg leuk, zo te zien! En de sterren worden heel mooi. Goed bezig! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww dat schildpadje ♥♥ die wordt prachtig zeg en al die gave sterren hou ik ook helemaal van....geweldig meis, enne lekker je moeder verwend maar ook jezelf, mooie spullen gekocht

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent duidelijk goed bezig geweest daar, ziet er allemaal mooi uit, zelfs nog in de in-wording-fase!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren gekozen voor de schildpad! De sterrren zijn ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi wat je weer gehaakt hebt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Lief hoor! :) Houden jullie mijn blog goed in de gaten de komende tijd? Er komt weer een weggevertje aan, ik weet alleen nog niet wat en hoe... Daar denk ik hard over na op dit moment!!! ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk weekend met die hakerij erbij. Dat winkeltje moet wel heel errug leuk zijn, gelukkig woon ik niet in de buurt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk al die haakprojectjes, ik maak ook graag kleine spulletjes.
    En ohhh wat leuk, dat winkeltje in Groningen. Ik kan mijn ogen niet geloven, eindelijk eens iets wat in de buurt is. Ik ben van plan deze week nog naar de stad te gaan ivm sinterklaas-aankopen. Dan ga ik er even heerlijk rondneuzen, ik heb al even gekeken waar ik het kan vinden. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch leuke dingen en heerlijk neuzen in heerlijke winkeltjes daar ben ik ook gek op al is het maar voor creative ideeën Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi allemaal en dan jou top idee van een draadje naaigaren mee te haken!Heel bijzonder!Een om te onthouden:-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen