zondag 11 november 2012

Engeltje

Ik was even lekker met mijn gutssetje en gummetjes in de weer. Ik maakte voor de Maddy, de winnares van mijn weggevertje het 'bolletje wol' stempeltje. Aangezien ik toch in de weer was en geïnspireerd was door de engeltjes op het blog van Susan, maakte ik een simpele stempel met de afbeelding van een engeltje. Op het blog van Susan, An Angel Each Day, loopt ook een heel leuke Give Away. Neem je even een kijkje?

Een simpele stempel met een engeltje

Dit was trouwens de eerste stempel die ik maakte met alleen de omtreklijntjes. Nou ja, de eerste? Het bolletje wol dat ik al eens eerder maakte en vandaag nog eens, bestaat eigenlijk ook uit alleen omtreklijntjes. 


12 opmerkingen:

  1. nou ze hoeven niet ingewikkeld te zijn lieve vera om mooi te zijn, deze is ook wederom prachtig!! ♥
    enne lief dat je voor susan reclame maakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook al zo'n lieverdje en je maakt ze zo strak! Je hebt echt stempelmaaktalent hoor...moet je wat mee doen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie stempel!
    Resultaat is geweldig hoor!!!!

    Misschien juist hoe simpeler hoe mooier het resultaat(alhoewel het simpele ik best wel mee vind vallen hihihihi ik heb hier de spullen liggen maar moet het nog maar voor elkaar zien te krijgen ook een mooie stempel te maken hihihihhi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw die is echt heek erg leuk en goed gelukt, waar kopen jullie allemaal je gutsen?? Ik wil ook graag met stempels maken beginnen;)

    Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt leuk stempel!!! een bijna gestyleerde engel!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simpel met alleen lijnen maar zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel ;-)
    Ik ben ook gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet dit toch ook nog steeds eens proberen....;p-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat lief van je dat je reclame maakt voor mijn engeltjes give away :), vanavond is de laatste kans ;).
    En wow wat een mooi engelenstempeltje heb je gemaakt!
    Echt superr!
    Mmm ik dacht dat ik al volger bij je was, blijkbaar toch nog niet...nu wel :D.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen