woensdag 14 november 2012

Ontspanning

Soms is het goed om echt eens even tijd te maken voor ontspanning. Het zijn momenteel drukke dagen op stage. De lampionnen zijn net achter de rug, volgende week beginnen met Sinterklaas, oudergesprekken en zo langzaam aan al een beetje denkende aan de Kerst. Druk, druk en nog eens druk. Mijn vele hobby's en dus mijn ontspanning schieten er op sommige dagen nog wel eens bij in. Daarom is het lekker af en toe eens 'gewoon' wat te haken, puur voor de ontspanning.


Voor deze twee blikken haakte ik 'even' een jasje. Het linker blik is in opdracht gemaakt, voor mijn schoonmoeder. Zelf zou ik niet zo snel voor de combinatie zwart/wit kiezen, maar ik vind het wel erg leuk geworden. Het rechter blik staat al tijden 'kaal', zonder jasje, op mijn tafel. Dus die heb ik ook maar eens even opgeleukt

Verder gaat morgen de envelop met de cadeautjes van mijn Weggevertje op de bus. Ik heb vanmiddag de puntjes op de i gezet, de envelop klaar gemaakt, maar helaas geen tijd gevonden de envelop op tijd naar het postkantoor te brengen. Pas als de envelop is aangekomen, laat ik jullie wat foto's zien! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blikjes! Dat staat toch veel gezelliger op tafel dan een kaal blikje?
    Ter ontspanning maak je er voor ieder kind in de klas 1? :p Wel een leuk afscheidscadeautje als je stage er op zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww leuk leuk vera die blikken zo om gehaakt, ik hou zelf wel van zwart wit ♥

    ben nu al benieuwd naar je nieuwe post.enne succes met de stage

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. staat veel gezelliger dan gewoon een blik.. toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zijn het ineens leuke blikvangers geworden!! Doe rustig aan hoor meis...regelmatig even lekker ontspannen is belangrijk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen