zaterdag 17 november 2012

Nog meer inspiratie

Al lezende op alle leuke blogs kom ik van alles tegen. Zo ook het volgende. Een super gave site om inspiratie voor kleuren uit foto's te halen. Ik blogde daar hier al eens over. Je hebt daar kunnen lezen dat ik een plaatje met een pauwenveer wilde gaan gebruiken als inspiratie voor kleuren voor een gehaakte tas. Ik ben uiteindelijk tot een combinatie van drie kleuren gekomen, daar over later meer. Ik kan nu namelijk geen mooie foto's maken (te donker). Ik twijfel heel erg of er niet nog een kleurtje (of twee?) bij moet. 

Kijk eens wat ik tegen kwam? Inspiratie te over op deze prachtige, inspirerende site; Design Seeds. Ik keek mijn ogen uit in elk geval en drie keer raden wat ik daar tegen kwam? Ja, juist! De pauwenveer! Trouwens, er zijn nog veel meer mooie afbeeldingen te vinden. 




4 opmerkingen:

  1. ik ben ook zo gek op kleuren !
    ik ben van heel wat kleurenuitdagingen van kaartenblogs lid.. al is eht alleen maar om zulkgelijke fotoos te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit heb je maar weer mooi gespeurd zeg, hartstikke leuk om te lezen
    foto van de pauwenstaart is heel mooi ♥ die kleuren in de druppel enorm
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi, je komt dit ook veel tegen op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, ik vind de kleuren ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen