zondag 11 november 2012

Uitslag Weggevertje


WAUW! 

In totaal 40 deelnemers!!! Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen, jullie reacties en het delen op jullie blogs. Ik heb alle jullie namen onder elkaar opgeschreven. Kijk maar:


Vervolgens heb ik met behulp van www.random.org een winnaar uitgekozen. Mijn vriend heeft meegekeken en zorgde voor het tromgeroffel. De winnaar is nummer 21... Gefeliciteerd MADDY! Zij is de gelukkige winnaar van een gehaakte vogel hanger (kleur naar eigen keuze), een zelfgemaakte stempel en een stempelkussentje. 

Iedereen bedankt voor het mee doen!!! 


Ik vond het erg leuk om te doen, dus wie weet, wat er ooit nog eens keer volgt... Genoeg ideeën, te weinig tijd! Eerst maar eens een vogeltje haken en een stempeltje maken voor Maddy. Verder liggen er nog genoeg andere haak klusjes op mij te wachten. 

Geniet allemaal van deze prachtige zondag! 


16 opmerkingen:

  1. OOOOO...wauwwwwwwwwww *valt van stoel en krabbelt weer op*...wat ben ik hier ontzettend blij mee!!! Ik was helemaal verliefd op dat bolletje wol en nu heb ik hem gewoon gewonnen...echt te gek!! Dankjewel voor het organiseren!! Ik mail je even!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent snel zeg!!! LEUK! Fijn om te horen dat je zo er zo blij mee bent! :)

      P.S. ben net ook maar even volger geworden van jou blog, zag dat ik dat nog helemaal niet was! OEPS! *bloos*

      Verwijderen
    2. hahaha...nou staat je netjes, maar je hebt het goedgemaakt..LOL..! Ik had toevallig nét de computer aangezet en dan maak ik onder het genot van een kopje koffie even een 'rondje' over de blogs en keek als eerste bij de uitslag...ben met mijn rondje dus niet verder gekomen:-))

      Verwijderen
    3. Dan moest het vast zo zijn! :) Dan nu maar verder met je rondje! Het bolletje wol stempeltje is al klaar! Nu straks maar eens aan het haken voor een vogeltje.

      Verwijderen
  2. AAh proficiat Maddy, dat bolletje wol stak mijn ogen ook uit. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww gaaaaaf!! maddy van harte gefelies hoor meis, enne vera dank je wel voor het organiseren ervan enne dat je nog maar veel meer volgers mag krijgen, volgende x ding ik mee hoor, of dat ik nu op dat moment veel gewonnen heb of niet ha ha
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Maddy! Heel veel plezier er van!
    Veraa, Dank je wel voor deze leuke give away, volgende keer doe ik vast ook weer mee (ook ik ben verzot op dat bolletje wol, wie weet verloot je er nog ooit wel eens een ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou haast alleen het bolletje wol x 10 verloten, hahaha! Wie weet!!! :) Je kunt natuurlijk ook altijd met mij swappen ;) ik wil wel een bolletje wol voor jou maken hoor!

      Verwijderen
  5. Oh wat leuk zeg!! Maddy heel veel plezier ermee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat fijn voor jou Maddy! Veel plezier ermee. Was een hele leuke give-away, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhhh gefeliciteerd meisje Maddy :-) Leuk!!!!!!!

    En Vera dank voor het organiseren van een super leuke give away!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee hee, Maddy is de geluksvogel! Gefeliciteerd! Enneh Vera... las ik daarboven nou het woord swappen???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je leest inderdaad het woord swappen! ;) Voor swappen ben ik altijd in! Je kan mij altijd even mailen op vndegries@gmail.com
      Ik ben op t moment wel druk, maar voor kleine dingen tussendoor is er vast wel tijd!

      Verwijderen
  9. Maddy, gefeliciteerd met dit leuke bolletje wol. En Vera bedankt voor het leuke weggevertje. Volgende keer beter.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen