donderdag 1 november 2012

Swap ontvangen

Het is inmiddels al weer een flink aantal dagen geleden dat ik van Angélique een prachtig pakketje ontving! Net als Angélique deed ik mee aan de swap, georganiseerd door Bien. Wij waren elkaars swapmaatjes, ook nog eens allebei als lievelingskleur rood. De inhoud van het pakketje had als thema 'sterren'. Kijk gewoon maar even naar de foto's hieronder, die zeggen genoeg! Oh, er zat ook nog een prachtig zelfgemaakte kaart bij!






Ik wil Angélique nogmaals bedanken voor de prachtige cadeautjes! De sleutelhanger hangt inmiddels aan één van mijn tassen en de sterretjes bewaar ik tot het Kerst is. En het boekje? Die is eigenlijk veel te mooi om er iets in te schrijven of te plakken! Dus die bewaar ik ook nog even... Nogmaals bedankt!!! 


6 opmerkingen:

  1. wowwww je bent heerlijk verwonnen door angélique
    prachtige kadoo's geniet er maar lekker van
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje heb je gekregen...ziet er superleuk uit al die mooie sterren!! Geniet er van! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi postpakketje! Ik vind het boekje geweldig; zoek er maar een goeie bestemming voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf! Ik zou ook niet in zo'n mooi boekje durven schrijven denk ik. Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen