dinsdag 30 oktober 2012

Weggevertje!

Allereerst, welkom aan alle nieuwe volgers! Wat fijn om alle enthousiaste reacties over mijn blog te lezen. Bedankt Jenneke, voor de reclame voor mijn blog op die van jou. Ik heb de smaak van het bloggen goed te pakken. Ik vind het erg leuk om te doen en mijn creativiteit te kunnen delen! Dat het aantal volgers in een paar dagen tijd verdubbeld is (van 20 naar bijna 40) is dan ook een klein feestje waard! Daarom organiseer ik een klein weggevertje.



Ik geef het volgende weg: 
*  Een sleutelhanger met vogeltje
*  Een zelfgemaakte stempel
*  Een stempelkussentje



Wat moet je doen? 
*  Laat een reactie achter onder dit blog, uiteraard ben je volger
*  Laat even weten welke kleur je voorkeur heeft (voor het vogeltje)
*  Laat even weten welke stempel je voorkeur heeft

Opgeven kan tot zaterdag 10 november. 
Zondag 11 november maak ik de winnaar bekend! 

Een linkje op je eigen blog naar die van mij is natuurlijk leuk, maar hoeft niet.

45 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat Jenneke onze aandacht op jou richtte Vera :-)
    Een leuk blog verdient vele volgers toch!!!!

    Wat een leuk weggevertje meis!
    Ik doe graag mee :-)

    Kleur vogeltje .... ik vind de grijze van de foto schitterend en voor wat de stempel betreft, het uiltje vind ik fantastisch!

    Ik ga snel even je weggevertje op mijn blog zetten!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof!
    Ik ga voor geel of rood en het bolletje wol !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, je verdient de volgers, leuk blog heb je :)
    Ik ben gek op paars in alle tinten en ik vind de stempel met het bolletje wol superlief!
    Ik ga je blog later vandaag nog even linken, volger was ik al.

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!
    Ik doe heel graag mee, er staat ook een link op mijn blog.
    Kleur maakt niet uit en de stempel van het uiltje en het bolletje wol vind ik het leukst. Dat er vele volgers mogen volgen!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte proficiat

    leuk een weggevertje graag een uiltje ben daar gek op

    en vogeltje kleur wit graag

    oja dat je nog veel volgers mag heben xxx

    liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. owwwwwwwwwwwwwwwww meis kijk even snel naar mijn laatste blog!!! snelle give away hihi

      weet je ik heb de laatste tijd best wel wat gewonnen en ik zou een tijdje niet mee doen alleen linken plaatsen, maar je hebt wel een hele gave give away slik!!!!
      maar ik moet sterk zijn..............ik plaats zeer zeker je link op mijn site en meis dit verdien je gewoon, je hebt een mega gaaf blog
      lieve groet jenneke

      Verwijderen
  6. Wat gaaf, dat er opeens zoveel volgers bij zijn en het worden er nog veel meer, hoor!
    Wat een leuke weggever! Daar doe ik wel heel graag aan mee!
    Ik vind dat bolletje wol super gaaf! Het vogeltje zal denk ik elke kleur leuk staan, maar vooral natureltinten.
    Nu ga ik nog even een linkje op mijn blog zetten, volger ben ik al lang ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zoveel volgers erbij hebt. Toch een blijk van waardering voor je mooie blog.
    Ga zo door. Ik doe graag mee voor een paars vogeltje en die stempels zijn allemaal leuk!!

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke actie! ik ga voor het stempeltje met het bolletje wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JA JA JA. Dan hoef ik zelf niet te gutsen...hahaha.
    Die met dat bolletje wol is echt HEEEEEL leuk !
    En kleur vogeltje....maakt niet uit.
    Ik ga meteen een linkje plaatsen (alhoewel ik natuurlijk het liefst zo min mogelijk mensen wil laten meedoen om meer kans te maken. Ik zeg t eerlijk...hahahaha). En ik volg je !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan reageer ik natuurlijk ook, lieve Veer! Ben heel trots op je dat,je naast al jou drukte en harde werken! Blijf er van genieten :)

    Een crème vogeltje met bruin zou k heel mooi vinden, of een kerstvogeltje! En de uilenstempel! <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat een leuke give-away. En dan vooral die stempels. Ik had ze al gezien op je blog, en vind ze zo leuk. Het is lastig kiezen, maar ik vind het bolletje wol toch echt het leukst.
    En een vogeltje, tja die moet voor mij toch echt geel zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, wat leuk! ik doe graag mee! En dat je volgers verdubbelen, is omdat je het lezen de moeite waard maakt!
    Mocht ik bij de gelukkigen zijn; dan heel graag de uiltjes-of hartjesstempel en vogeltjes in een fel kleurtje vind ik leuk!
    groetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nog maar net volger, inderdaad via jenneke, en dan nu al dit leuke weggevertje. Ik doe graag mee. Op het moment ben ik helemaal gekmmet rood. En dat uitlje is zoooo leuk. En dan nou maar afwachten.
    Succes met je give away.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Vera,
    ik ben ook een volgertje sinds Jenneke haar reclame en vind je site heel tof.
    Graag wil ik ook wel meedoen aan zo'n leuke give-away. Mij mag je helemaal verrassen mocht ik het geluk hebben om te winnen, ik vind de stempeltjes allemaal super tof en wat kleur je liggen hebt, dat maakt voor mij niet zoveel uit. Het is hoe dan ook een superleuk vogeltje ^_^

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn! Jou blog verdient dan ook nog een hele hoop volgers meer hoor. En wat een fijn weggevertje. Ik doe dus graag mee. Groen is mijn lievelingskleur en ik vind dat bolletje wol-stempeltje supertof! Ik zet een linkje op mijn blog, een beetje reclame is altijd fijn niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nog een keer proberen.. en dan zonder fouten..
    ook ik vind de giveaway heel leuk!!
    en doe er een gooi naar!

    het vogeltje mag in elke kleur.. ik heb geen voorkeur voor kleuren..alles is mooi.
    en van de stempels vind ik het uiltje en het bolletje wol het leukst..in deze volgorde..

    volger was ik al.. nu nog even de link op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo!
    Ineke noemde jouw give away op haar blog. Laat ik nou een enorme stempelfanaat zijn, maar ze niet zelf maken!
    Via swaps heb ik al heel veel prachtige stempels gekregen. Maarrrr, dat bolletje wol.... superleuk is 't ie!!!
    Het vogeltje is ook prachtig gehaakt! De kleur? Grijs of bruin of wit.
    Ik heb ook een give away! Check www.maakselsenmeer.blogspot.com!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er leuk uit die giveaway !
    Zo'n vogeltje staat ook nog op mijn todo lijstje :)

    Ik was al wel op je blog gepasseerd maar blijkbaar vergeten te volgen (soms geraak ik de tel kwijt met alle mooie blogs die er zijn) dus nu maar vlug aangemeld, ben ik dus je nummer 41.

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps , ik was nog iets vergeten (nu ja ik win toch nooit:) ) kleurtje maakt niet uit voor het vogeltje maar heb wel een voorkeur voor de stempel, het bolletje wol nl.

      Verwijderen
  20. Volger ben ik een paar dagen geleden geworden inderdaad via Jenneke. Ik vind je stempels heel leuk vooral het bolletje wol en paars is mijn lievelingskleur. Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk en wat al een boel reacties!!! Daar wordt ik nou zo blij van! En ook nog weer een paar volgers erbij, welkom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ga gauw volger worden van dit leuke blog.
    Wat een mooie give away heb je. Ik vind je grijze vogeltje heel mooi, paars is ook een prachtige kleur.
    Voor het stempeltje zou ik een uiltje of bolletje wol kiezen. Moeilijke keus hoor. Ga gauw een linkje plaatsen.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooo, wat een leuke Giva Away heb jij...doe héél graag mee en mijn favo kleur voor een vogeltje is roze (of fuchsia:-)..en wat de stempel betreft jaaaa...het bolletje wol natuurlijk, daar was meteen al helemaal weg van! Ik ben volger en ga gelijk een linkje op mijn blog zetten!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Vera,

    Wat een prachtige stempels! Ik zou het vogeltje wel in het grijs willen en de uil stempel.
    Wat maak je toch weer een boel leuke dingen!!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mmm mmm, wat een leuke dingen maak je toch. Wat goed dat ik hier terecht kwam:) Kan ik gelijk volger worden en meedoen voor een wit vogeltje. Ik ga je linken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, superleuk! Ik doe graag mee voor het bolletje wol, wat een schatje zeg :) Enne, volger +1 hoor, ik blijf hier graag wat rondhangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke weggevertjes. Ik doe graag mee voor het bolletje wol. Voor het vogeltje is mijn favoriete kleur gijs, of rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een enige give away ,blauw is mijn kleur,en de wol stempel is echt super Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk ik doe graag mee en je hebt er een volger bij :)
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hupla nog een volger :)
    Ik doe ook graag mee
    Mijn kleurtje : rood
    En de stempel : 't bolletje wol

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik doe mee en je hebt er weer een volgertje bij!!

    groetjes Linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En hier is nog een volger!
    Het vogeltje: hard roze
    En stempel de uil!! Die vind ik zo leuk!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euhmmmm... Ik denk dat ik me bedacht heb het word toch een geel vogeltje😉😉 brn benieuwd!!

      Groetjes Judith

      www.degrannys.blogspot.nl

      Verwijderen
  33. Ik kom hier via MieksCreaties. Fijne ontdekking! Ik vind je bolletje wol heeeeel leuk en het vogeltje is mooi zoals het op de foto staat maar elke kleur mag. O wat wil ik dit heel graag winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jupla! Weer een volger erbij!
    Ik doe graag mee voor de bolleke-wol-stempel!
    Voor het vogeltje heeft de kleur geen belang. Alles behalve bruin en beige zijn ok voor mij :)
    Leuke giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Inderdaad wat een leuk blog! Ik meld me gelijk ook aan als volger, want leuke blogs verdienen volgers!

    En wat lief van je, een give away! Mocht ik mogen kiezen dan zou het vogeltje het liefst een blauwe tint van mij krijgen en die uiltjes stempel, gaafff!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een leuke give-away, daar doe ik graag voor mee :-)
    Kleur van het vogeltje: paars of turkoois als je dit zou hebben :-p
    En voor de stempel ga ik voor het uiltje gaan :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn god, wat een leuke give away, ik ben volger en ik doe heel graag mee! Ik heb er ook eentje, dus je kan altijd bij mij ook Meedoen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sinds een poosje zijn vogeltjes hier zeer geliefd. Dus voor een sleutelhanger en een vogelstempel doe ik graag mee. De kleur? Als het maar fel is: felrood, felroze, felgroen etc. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat prachtig! Ik vind het grijze vogeltje prima en de uilenstempel vind ik het mooist. Ik word volger...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk dat je bij mijn Give Away meedoet en lief dat je me wijst op de jouwe, ik had hem wel al gezien...maar maak zelf stempels en heb een heleboel kussentjes ;) dus laat liever mijn beurt aan een ander gaan. Wie weet deel je ooit een engelenstempeltje uit of eens een keer een klein swapje dat lijkt me wel heel leuk.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Very nice gift, hope for the best.
    I would like pink and owl :)
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Volger nr 59 is een feit,op de valreep doe ik graag mee,ik vind een vogeltje in aardetinten heel leuk en de uilstempel is te gek!! Nog veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen