donderdag 4 oktober 2012

Herfst

Tussen de bedrijven (lees: school/stage) door, heb ik dit uiltje gehaakt. In opdracht deze keer. Geen enkel probleem om dit tussendoor even te doen, zeker niet als het buiten echt herfstig is.


Niet alleen buiten is het herfst, ook binnen bij mij op de vensterbank. Kort geleden heb ik twee prachtige windlichten gekocht, waar je veel creatieve dingen mee kunt doen. Vullen met lampionnetjes bijvoorbeeld.


De lampionnetjes komen bij mijn mams uit de tuin. Even goed laten drogen, lampionnetjes stuk voor stuk los geknipt en de windlichten gevuld.


Ernaast liggen een aantal tamme kastanjes, afgelopen zondag gevonden in het bos. Samen met een heleboel dennenappels. Die mogen hierna in de windlichten, als ik flauw ben van de lampionnetjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten