maandag 15 oktober 2012

Kaartjes

Soms kan ik erg genieten van de kaartjes die ik binnen krijg met Postcrossing. De volgende gekregen kaartjes wil ik jullie dan ook niet onthouden.

Uit: Finland 

Deze prachtige kaart, A4 formaat groot, kreeg ik uit Finland. Het is kaart van Pettson en Findus en komt van de boeken over Pettson en Findus, geschreven voor de Zweed Sven Nordqvist. Deze kaart is naar aanleiding van het boek Pannkakstarta. In het Nederlands heet het boek Pannenkoeken voor Findus. Oh ja, Pettson is de meneer, Findus de kat. Toen ik klein, leende ik deze prentenboeken in de bieb en nog vind ik ze leuk! Er zitten heel veel grappige dingetjes in, er valt van alles te zien op de platen, echt genieten! 

Uit: Duitsland 

Ik houd van katten, maar ook van de prachtige kaarten van het Duitse merk Inkognito. Deze prachtige kattenkaart kreeg ik uit Duitsland. Zelf verstuur ik ook regelmatig een kaartje van dit merk. Kijk maar. 

Naar: Polen 





3 opmerkingen:

  1. Oh, die met die kat was me opgevallen ! Ik kijk altijd via home - postcards wall...
    Leuk he; kaartjes ontvangen. En wat nog leuker is als je iets kleins zelf opstuurt erbij en dat je weer wat terug krijgt. Zomaar !
    Bijv. heb ik naar Brazilie een sleutelhanger meegestuurd omdat ze sleutelhangers sparen. En een keer een zakje thee Dutch Blend van Pickwick naar Polen. Kreeg ik thee terug ! En een poncho gemaakt voor iemand uit Amerika voor haar baby. Ik vind t ook super leuk dat kaartjes-gedoe !! In mijn omgeving vinden ze het allemaal LA-LA en enigszins onzinnig; maar dan hebben ze pech !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Pascale!

      Ik vind het ook super leuk om te doen! Voor de thee liefhebbers onder de Postcrossers doe ik er ook vaak een theezakje in. Net van de week naar Finland gedaan, zij wil mij inderdaad iets terug sturen! Zo leuk!

      Geniet er maar lekker van!

      Groetjes, Vera

      Verwijderen
  2. Oh wat een prachtige kaarten heb je gekregen en gestuurd. Las net weer het berichtje bij Jenneke en dacht laat ik toch maar eens gaan snuffelen. Hier ben ik dan;). Warme groetjes van Susan

    Ps weetje dat je de 'woordverificatie' aan hebt staan? If so zul je er een reden voor hebben, if not weet je het nu ;).

    BeantwoordenVerwijderen