zondag 28 oktober 2012

Stempels

Aangestoken door andere bloggers, heb ik van de week zelf stempels gemaakt. Het is echt leuk om te doen! Ik vind ze zelf aardig gelukt. Kijk maar!




Een uiltje, een hartje, een vogeltje en een bolletje wol. Het vogeltje is al eerder voorbij gekomen in één van mijn blogs. De leuke labels komen van de Hema, van elke soort heb ik er gelijk maar wat moois op gestempeld. Ik ben ook nog met mijn naam als stempel aan het prutsen (gutsen) geweest, maar daar ben ik niet tevreden over. 

20 opmerkingen:

  1. Leuk hé, ben zelf ook begonnen met stempelen, en idd door andere bloggers aangestoken. Komt nog een keer een blogje van.

    Groetjes, en nog een fijne zondag.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi agnes, Leuk dat je volger geworden bent van mijn blog! Ze zijn zeker leuk, zo'n eenvoudig idee ook!

      Jij ook een fijne zondag nog!

      Groetjes Vera

      Verwijderen
  2. "aardig gelukt" ze zijn gewoon geweldig mooi vind ik , nou vera you go girl i love them ♥
    en wat is het leuk om te doen he
    lieve groet jenneke

    tip als je het soms nog niet doet, stempel je gemaakte stempels in 1 schrift of boekje met de datu erbij, dat wordt o zo leuk voor later

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip, Jenneke!
      Het is zo leuk, zo eenvoudig en snel klaar! Daar houd ik van!

      Fijne zondag nog!

      Verwijderen
  3. Oh, die zijn super goed gelukt! Vooral dat bolletje wol... <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bolletje wol was in één keer perfect gelukt!

      Fijne zondag nog!

      Verwijderen
  4. Leuk zeg ! Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het kriebelt wel. Jenneke maakt reclame voor je haha, dus ik heb me aangemeld als volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa...Jenneke is goed bezig..LOL...hier nog een nieuwe volger!! Wat een supermooie stempels zeg...dat bolletje wol..wat een plaatje, de rest is ook supergoed gelukt, maar dat bolletje wol ben ik helemaal weg van!! Kom zeker vaker bij je kijken hoor, je maakt erg leuke dingen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Vera wat en gezellig blog heb jij, je stempels zijn PRACHTIg, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh nog zo een prachtige stempel maakster!
    Echt geweldig meis!

    P.S. ik kom hier ook binnenrollen via Jenneke. Weer een volger erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stempels!Hoe heb je die gemaakt, lijkt me ook weer leuk om te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En nog een volgster via Jenneke ^_^
    Leuk zo die stempels zeg! Is dat eigenlijk moeilijk te maken? Misschien dat ik me er ook es een keertje aan waag?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat jullie allemaal volger geworden zijn van mijn blog! :) WELKOM! Nogmaals bedankt Jenneke, voor de reclame! ;)

    De stempeltjes zijn niet zo heel moeilijk te maken. Je hebt er een alleen een guts setje voor nodig. Die zijn in verschillende webshopjes wel te verkrijgen en ook wel in een hobbywinkel. De gummen komen van de Action.
    Met potlood teken ik een afbeelding op de gum, deze guts ik dan uit. Zo kun je alle mogelijke vormpjes maken die je zelf wil!

    Omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn, zal ik er één dezer dagen een blogje aan wijden.

    Lieve groet, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik wacht met smart meis ☺ enne graag gedaan, dit moet toch gelezen worden die blogs van je ha ha, ik heb echt toffe lieve bloggers in mijn lijst staan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahah, de reclame van Jenneke helpt echt wel, leuke blog ontdekt zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ja,...ik had ze ook al gespot. Dat bolletje wol is echt super ! (rest ook; maar dat bolletje ....)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Vera, Wat een leuke stempels!! Die zijn erg goed gelukt!!
    Moet ik toch ook maar eens proberen!
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stempels heb je gemaakt. Ik ben de laatste dagen ook wat actiever geweest in stempels maken. Heb eens een workshop bij MiM gedaan, van MiM's tasjes en zo'n fijne tips gekregen. Beetje bij beetje durf je weer andere dingen. Ik ben niet zo goed in tekenen, dus trek een leuk plaatje over en wrijf dat op de gum. Kom maar eens kijken als je zin hebt.

    Ook hier volger geworden door Jenneke :). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Vera!!!
    Wat gaaf dat je deze stempels zelf hebt gemaakt!!
    Vooral het uiltje en bolletje wol:-)

    Erg leuk!! Ben je ook gelijk gaan volgen:-)

    Lieve groetjes,Manda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die zijn heeeeel erg leuk!!!!!

    Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen