dinsdag 23 oktober 2012

Klaar!

Ik had nog wat van die afmaak werkjes liggen. Dat zijn van die werkjes waar nog wat kleine dingen aan moeten gebeuren, zoals een gehaakt randje voor de afwerking of waar nog draadjes van weg gewerkt moeten worden. Het hoesje voor mijn telefoon was daar zo'n voorbeeld van. Nu is het eindelijk klaar!




Ik was flauw van het hoesje dat ik er eerst om heen had zitten. Dat was er zo één die iedereen heeft. Nu heb ik mijn eigen, gehaakte. Wel weer een zwarte, dat wel, maar dat komt omdat ik moeilijk een kleurtje kon kiezen. Simpel en zwart. Gehaakt met vasten, steeds in de achterste lussen, voor het effect. 

3 opmerkingen:

  1. nou simpel is ie niet hoor vera, je hebt er een prachtige rand aan zitten ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor en een super randje heb je eraan gemaakt. Ik kom hier via het blog van Jenneke. En ben gelijk volger geworden je hebt een heel leuk blog. Kom ook eens op mijn blog kijken http://jojo-creahaken.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen