zaterdag 8 maart 2014

Goedemorgen

Jeetje, wat was ik vroeg wakker vandaag! Ik heb nog een poging gedaan om weer lekker in slaap te vallen, want ik vond half zes toch wel iets teveel van het goede op mijn vrije zaterdag. Maar helaas, poging mislukt. Er toch maar uit gegaan en met een lekker kopje thee even achter de laptop gedoken.

Dit was het uitzicht, vanachter mijn laptopje:


Een prachtige ochtendlucht, die om de paar minuten van kleur veranderde. WAUW! Samen met de vele vogeltjes die ook al wakker zijn, belooft het een prachtige dag te worden vandaag! 

En nu? Eerst even een lekker ontbijtje maken, mail lezen en meer van dat soort stille klusjes. Er ligt er nog één bed.. Dan even lekker haken en genieten van een heerlijke lange zaterdag! 

Fijne dag vandaag! 



7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige lucht!

    Fijne dag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is wel heel voeg! Geniet van het weekend en het heerlijke weer en morgen wel langer slapen hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh... en ik dacht dat ik vroeg was! :-) Verdorie, heb ik al dit moois gemist. Oh nee, toch niet, want jij laat me meegenieten. Thanxxx! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat vroeg, maar oh wat een mooie foto. Geniet van deze stralende dag. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet slapen is niet leuk, maar zo'n heerlijk rustig geniet moment is ook goed hè. Gebeurt me niet vaak maar als het wel zo is, toch maar van genieten en lekker haken haha.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen