zaterdag 5 januari 2013

Uiltjes

Een beetje door mijn mappen 'klikkend' op de laptop, kwam ik bij de ingescande kaartjes van Postcrossing. Heerlijk om al die mooie verstuurde en gekregen kaartjes onder elkaar te zien! Zo kwam ik erachter dat ik inmiddels toch al een flink aantal kaartjes heb verstuurd met een uiltje (of uiltjes) erop. Genieten jullie mee?

Verstuurd 

Verstuurd 

Verstuurd 

Verstuurd 

Ontvangen 

Nog niet verstuurd 

Nog niet verstuurd 


Zo, dat zijn er al heel wat samen. Ik probeer met Postcrossing altijd zoveel mogelijk een kaartje uit te zoeken dat bij de ontvanger past. Iedereen heeft op Postcrossing een profiel, daar kun je opschrijven wat je leuk vind, wat je hobby's zijn etc. Ik koop mijn kaartjes overal, als ik een leuke tegenkom neem ik hem vaak mee.

Tja, sommige kaartjes zijn gewoon doodzonde om echt te versturen... Waaronder deze: 


Fijn weekend! 

12 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige kaarten!
    En inderdaad sommige mag je gewoon lekker zelf houden!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten! Ik heb ook een postcrossing-account maar al een tijd niks meer verstuurd :)
    Binnenkort maar weer eens doen, heb mijn kaarten in een rek in de gang hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die steampunk kaart uil de 2e die jij hebt verstuurd is MEGA...i love steampunk ha ha...maar alle andere uilen mogen er ook zijn

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, heet dat zo, hahaha! Weer wat geleerd! :)

      Verwijderen
    2. Ja die vind ik ook zo ruig! Zag hem al in je profiel staan bij Postcrossing en heb hem gefavourite ;). Is die van de Ikea? Kan me opeens iets herinneren dat ik daar op de Hey Kvinna iets van gezien heb, maar weet het niet meer zeker.

      Ik vind het ook altijd leuk als ze in hun profiel hebben staan wat ze graag willen. Ik heb wel een paar honderd kaarten om uit te kiezen, dus dat is voor mij ook een sport om eentje te vinden die ze leuk zouden kunnen vinden en vaak is dat dan ook zo.

      Groetjess! :)

      Verwijderen
    3. Ja, dat kaartje is van de Ikea! Was een setje van vijf volgens mij...

      Verwijderen
  4. Uiltjes blijven prachtig, ik heb er ook een zwak voor. Ik heb al veel gelezen over postcrossing maar nog nooit aan meegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk die uiltjes, ik heb gisteren bij de Hema ook zo een geweldig uilenkaartje gekocht omdat ik het niet kon weerstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk ik net, het is gewoon hetzelfde kaartje hahah (de 1 na onderste), leuk kaartje hè :-)

      Verwijderen
    2. Die één na onderste is inderdaad van de Hema! Zeker leuk!

      Verwijderen
  6. Leuke kaarten. Ik heb idd ook al veel gelezen en gehoord over postcrossing. Ook wel overwogen om te gaan doen, maar ik ben al zo druk. Wie weet ooit in de toekomst. Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen