zondag 23 december 2012

Muis

Afgelopen zomer al begonnen met deze muis. Ze had nog steeds geen armpjes, beentjes en staart. Zo sneu. Van de week maar eens even afgemaakt, of eigenlijk afgehaakt. Ik heb er direct maar een kerstsjaaltje bij gehaakt. Nu is ze een echte kerstmuis geworden!




Het lijf, de kop en de oortjes komen origineel van het patroon van Valentijn de Muis, uit het boekje Dierenvriendjes haken van Christel Krukkert. Aangezien ik het boekje alweer lang en breed in geleverd heb bij de bieb, zijn de pootjes en staart naar eigen fantasie. 

Fijne Feestdagen!

7 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwww vera wat je ook op eigen inzicht heb gedaan...ik vind hem prachtig ♥♥♥ een echt dotteke

    ik wens jou ook hele fijne feestdagen een goed uiteinde en een gezond 2013

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een erg leuke kerst muis! Mooie sjaal om, erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een origineel schatje geworden! En de sjaal staat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leukertje!!!!!!
    Met sjaal kerstmuis hihihi en zonder sjaal gewoon een hele lieve muis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is er al helemaal klaar voor voor het kerstdiner!Fijne dagen en een knallend 2013!

    BeantwoordenVerwijderen