donderdag 27 december 2012

WOW!

Er werd vanmorgen een heel vrolijke en dikke envelop bezorgd door de postbode. Met wel acht verschillende, stuk voor stuk leuke, postzegels erop. Van wie kon dat nou wezen? Ik had geen idee... Helemaal uit Amerika. Geen registratie code van Postcrossing te vinden.



Gauw deze mooie envelop, heel voorzichtig uiteraard, open gemaakt. Er kwam een lieve kerstkaart uit, met daarop de tekst: Peace on Earth. Aan de binnenkant de tekst: May the gift of peace be with you this Christmas. Tussen de kaart kwamen nog drie gewone ansichtkaarten uit rollen.


Het bleek toch Postcrossing post te zijn! Aan de binnenkant van de kerstkaart stond de registratiecode geschreven. Ik heb nog nooit zo'n volle envelop gehad met Postcrossing! Ik zag al dat linksboven op de envelop het adres van de afzender staat, dus kan ik voor deze keer heel makkelijk een kaartje terug te sturen om te bedanken!!! 

5 opmerkingen:

  1. Wow!! Leuk! Geweldig al die postzegels!
    Wat lief dat een onbekende zo iets leuks naar je stuurt!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo lief van die dame, dat is pas boffen. Oh goed dat je me er even aan herinnert ;). Ik moet ook nog een postcrossing kaart versturen...en eigenlijk ook nog eens eentje naar een man die me via postcrossing postzegels had gestuurd. Mmm toch maar eens vanachter mijn pjoeter/iPad kruipen.
    Warme groetjes van Susan die nu ook meteen jouw adres heeft ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww vera wat enorm leuk zeg!!!! wat zul je daarvan genieten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg! Mijn dochter zei: geef mij dat adres maar van de postcrossing:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is geweldig toch!!! Geniet ik zeker weten van!

    BeantwoordenVerwijderen