zondag 16 december 2012

Druk bezig..

.. met allerlei kleine knutsels en haaksels, voornamelijk cadeautjes en bedankjes. Overal duiken leuke dingen op die mij weer inspireren tot het maken van andere leuke dingen. Soms vergeet ik het op te schrijven en kan ik het niet terug vinden wanneer ik er aan toe ben en het ontbreekt mij aan tijd om daadwerkelijk alles uit te voeren.

Ik laat jullie even zien waar ik vandaag mee bezig ben geweest. Na flink zoeken vond ik op het blog Dutch Sisters weer de plaatjes terug van gehaakte hulstblaadjes. Origineel komt het patroon (in het Engels) van de hulstblaadjes (holly leaves) van Lucy. Kijk maar eens hier op haar blog Attic 24, daar vind je het patroon.

Bezig met het haken van de hulstblaadjes.. 

Potjes van de babyvoeding om haken..

Waxinelichtjes om plakken met tape.. 

Ik verklap jullie nog niet wat het uiteindelijk wordt, maar jullie kunnen het vast al een beetje raden. Het tape kocht ik vorige week bij de Ikea. Voornamelijk rood, helemaal mijn ding! Ik liep er zomaar tegenaan, zoals je soms moet hebben. Ik was al een tijdje op zoek naar dit soort tape met een printje dat bij mij past. 



9 opmerkingen:

  1. ehm de prachtige hulst gaat ook op het mooie omhaakte potje komen ( denk ik ) en in het potje natuurlijk de mooi bewerkte waxine lichtjes

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt hem door Jenneke! ;) Kon ook haast niet anders hè!

      Vind het nu al helemaal leuk en het is nog niet eens af! Binnenkort volgt er nog wel een foto (hopelijk bij daglicht) van het eindresultaat..

      Verwijderen
  2. Wat leuk ik denk dat het kaasrje jn hetbpotje gaat en de bladjes eraan:) hoe duur was de tape?

    Groetjes linda

    Www.creasnuf"blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Even voor je opgezocht, kon het bonnetje niet weer vinden ;) 1,99 voor drie rolletjes. Vond het zelf niet duur. Kwam net op de site nog veel meer leuke dingetjes tegen die ik daar helemaal niet gezien had!

      Liefs!

      Verwijderen
    2. Hooi,

      Bedankt dat is echt goedkoop!!!

      Liefs

      Verwijderen
  3. Pfff dat probleem ken ik ja, zie zoveel leuks voorbij komen wat ik wil doen, het liefst allemaal tegelijk hahaha. Die omgehaakte potjes zijn ook zooo leuk!! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk,ik zie gewoon teveel en ga dat allemaal niet meer redden tussen alle drukte door voor kerst!Ha,ha...gelukkig maar dat het elk jaar weer terug komt!;-)

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo wat leuk!! Ik heb ook zoiets gemaakt!! Kijk maar is op mijn blog www.degrannys.blogspot.nl daar staan ook van die potjes met blaadjes eraan!! Leuk!

    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze in een flits voorbij zien komen, maar zal ze nog eens goed bekijken!!!

      Verwijderen