maandag 8 december 2014

Otto Olifant

Daar is ie dan! Olifant Otto in grijs met groen! Ik haakte Olifant Otto op bestelling. Het was erg leuk om de olifant nu eens in een andere kleuren te haken. Alle vorige olifanten die ik haakte waren grijs met geel.


Ik heb, heel saai, dit keer maar één foto van het eindproduct. Iets met donkere grijze dagen enzo. Ik vind het erg lastig om nu mooie foto's te maken. Olifant Otto is een patroon van Stip & HAAK

De kleuren voor een volgende olifant zitten al in mijn hoofd! Alleen eerst nog even de koe voor mijn schoonmoeder afmaken. Die haak ik met acrylgaren, wat ik erg 'zwaar' vind haken.Gelukkig is ie nu ik dit type, bijna af! Mede dankzij mijn lieve mama, zij heeft voor mij de pootjes van de koe gehaakt. 


De foto's van het eindresultaat volgen binnenkort. Nog even de laatste onderdelen vast naaien en wachten op een droge, iets minder grijze dag om foto's te maken. Tot snel! 


3 opmerkingen: