zaterdag 6 december 2014

Knutselen voor kerst (2)

Vorige week zaterdag liet ik in dit berichtje zien dat ik al het één en ander gemaakt had voor kerst. De windlichten met daarin een klein stilleven waren alleen niet het enige wat ik maakte tijdens een avondje knutselen met mijn vriendinnetje.

In twee lege (en schone) mayonaisepotten maakte ik nog een soort van stilleven Maar dan met hele andere spulletjes. De dennenappels spoot ik in met lijmspray en daarna rolde ik ze door de glitter. Het uiltje kreeg ik van mijn vriendinnetje. Ik blijf uiltjes leuk vinden!



Een paar witte bolletjes en zilveren sterretjes maken het net even af. Om het potje heen een rood-wit touwtje met twee belletjes. Iets soortgelijks wel eens voorbij zien komen op Pinterest, maar in dit geval heb ik er mijn eigen draai er aan gegeven. 

Tot zover eerst de ideetjes van Pinterest rond het thema kerst.Ik ben wel van plan weer wat regelmatiger te bloggen. Een hele goede reden om nog meer leuke ideetjes van Pinterest ook daadwerkelijk uit te voeren en die vervolgens met jullie te delen! 


4 opmerkingen: