vrijdag 12 oktober 2012

Van bloemetje naar...

Even wat kleine haakwerkjes tussen het harde werken voor school door. Kleine momentjes om even van te genieten en om heerlijk te ontspannen. Zo ook dit leuke, kleine haakwerkje. Eerst is het een bloemetje, even later een vlindertje. Ideaal om van mijn restjes katoen af te komen! De tijd van de vlindertjes is helaas voorbij, maar het is voor een goed doel. Wat dat is, kan ik nog niet verklappen.

Van bloemetje.. 

naar lief, klein vlindertje! 

Omdat ik heel graag een paar vlindertjes wilde haken, ben ik op internet even gaan zoeken naar een geschikt, niet te moeilijk, patroontje. Dat vond ik op: http://www.magic-colours.nl

4 opmerkingen:

  1. wat een enorm lief vlindertje ♥

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een heel leuk patroontje dat je op veel plaatsen op internet kunt vinden. Jij hebt er een heel mooie van gemaakt. Ga je er nog meer maken in allerlei kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga er nog meer van maken! Ben op het moment druk bezig!

      Verwijderen