woensdag 19 september 2012

Post!

Het is altijd weer een verrassing wat er op de deurmat ligt als ik thuis kom. Ik ben gek op post, op het krijgen van kaartjes!! De afgelopen week heb ik onder andere voor mijn hobby Postcrossing een heel aantal kaartjes gekregen. Variërend van 1 tot 3 per dag! Maar ik kreeg niet alleen Postcrossing kaartjes, ik kreeg ook kaartjes van een vriendinnetje van mij uit Polen, daar was zij op vakantie/familiebezoek.


Omdat school en stage weer begonnen zijn, merk ik dat ik het weer erg druk heb. Ik heb een druk en vol hoofd, dat bruist van de ideeën. Niet alleen dat, ik moet ook veel doen, waaronder een aantal verslagen maken. Inmiddels mag ik bij Postcrossing ook weer een heel aantal kaartjes versturen, daar ga ik één van de komende dagen maar eens goed voor zitten. Ook heb ik nog wat haakwerkjes liggen, die moeten ook maar eens een keer af. Het is goed om tijd voor jezelf te maken, wat voor jezelf te doen en te genieten!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten