dinsdag 25 november 2014

Rudolf Rendier

Gisteren heb ik Rudolf het rendier al laten zien op 't Uiltje, het blog van mam en mij samen. Op ons blog delen wij wat mij maken voor de markten waar wij zo nu en dan staan. Zaterdag 13 december staan wij op de kerstmarkt in Oude Pekela. Daar gaat Rudolf gezellig mee naar toe!




Het rendier is een patroon van Stip & HAAK. Het haken is zo gebeurd, omdat ik nu wel aardig door heb hoe de patronen van Herriët in elkaar steken. Het in elkaar zetten heb ik dit keer iets langer over gedaan, duurde even voor het gewei mooi op zijn kop zat. 

Wil je op de hoogte blijven van de markten die wij doen en wat zij zoal maken? 
Kom ons dan volgen op ons blog 't Uiltje of like ons op Facebook

18 opmerkingen:

  1. Een prachtig gehaakt rendier ...
    Zou hem zo een knuffel geven ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! De ster en de knoop maken hem helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk rendier. Ik kreeg een soort déjà vu gevoel toen ik je post voor het eerst zag, maar dat kwam omdat ik hem al had gezien op Facebook. Haha. Echt super leuk. Ik wens je een hele fijne woensdag toe.

    lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei mooi rendier. Ik ga vrijdag even over je bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig...♥ De ster maakt hem ook helemaal af. Dat voegt echt iets toe ;0) Ook leuke foto's zo! super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem al op Instagram, hij is echt de M A X ! Zeker dat je hem wil verkopen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Ben net even volger geworden.
    Wat een schattig rendiertje.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen