dinsdag 10 december 2013

Schaap Suusje

Voor onze allereerste markt haakte ik er ook al twee. Twee lieve schaapjes, naar het patroon van Stip & HAAK. Dit lieve schaapjes, ook maar weer Suusje genaamd, was vorige week al klaar, maar het was te donker in huis om goede foto's te maken.



Samen met haar vriendjes Theo, Otto en Snuf gaat ze aanstaande zaterdag gezellig mee naar de markt. De vriendjes waren helaas gisteren te druk met inpakken van alles spulletje en hadden geen tijd om nog even samen met Suusje op de foto te gaan.


Alle spullen van de voorgaande markten stonden bij pap en mam boven. Gisteren alles naar beneden gehaald, nieuwe spullen erbij en alles uitgezocht, geprijsd en uiteindelijk weer ingepakt. Zo zag de tafel er gisteren uit: 


Aanstaande zaterdag staan wij met een kraam op de 4e Midwinterwol in Winschoten. Meer over deze markt en de spulletjes die we meenemen kun je vinden op ons gezamenlijke blog: 't Uiltje. Daarnaast kun je nog terecht op de volgende site: 4e Midwinterwol

Wij zijn er in elk geval klaar voor! Nou ja, ik heb nog een paar kleine dingetjes af te maken, dat hoort erbij, toch? Ik heb er in elk geval zin! 

16 opmerkingen:

  1. je creaties zien er superleuk uit, de patronen van stip& haak zien er dan ook erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal super leuk uit!
    Goede verkoop gewenst!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suusje blijft leuk he. Wat heb je veel spulletjes om te verkopen! Super leuk allemaal.
    Alvast veel succes met de verkoop.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gehaakte spulletjes tezamen.
    Dit wordt beslist een geslaagde verkoop.
    Veel plezier ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen heb je gemaakt, ik heb even op de foto geklikt om het goed te bekijken allemaal. Zo'n bungel-muisje heb ik net voor mijn dochter gemaakt (het haakboek heeft ze erbij gekregen, zodat ze ze voortaan zelf kan haken ;-) ). Veel succes, het lijkt mij een heel leuke markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen hebben jullie gemaakt. Veel succes en plezier op de markt.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat is een hele tafel vol! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind Suusje superleuk!
    Mijn to do lijst wordt steeds langer...

    Succes!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! En veel succes gewenst met het marktje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat volgens mij weer een heel leuk kraampje worden! Ik wens jullie alvast veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een leuk schaapje suusje! Veel plezier op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik volg je regelmatig hoor ,ga je zeker zoeken ,leuk even kijken bij je op de markt ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een voorraad, geweldig! Dat wordt vast en zeker een gezellige kraam!
    Heel veel succes en vooral genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super leuk allemaal. Heel veel plezier zaterdag! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen