maandag 16 december 2013

Midwinterwol

Ook hier zal ik nog even een berichtje en wat foto's delen van de 4e Midwinterwol in Winschoten, de markt waar wij afgelopen zaterdag met onze gehaakte spulletjes stonden. Gisteren deelde ik al een paar foto's op het blog van 't Uiltje. We waren met zijn drieën, mijn zusje was ook gezellig mee. We hadden de kraam vlot klaar en het zag er als volgt uit: 

Onze kraam 

Winterhoekje op de kraam 

We hebben een ontzettende leuke, ietwat koude dag gehad. De markt was  dan wel binnen, in een manege, maar net in de hal waar wij stonden trok het erg vochtig en koud op. 

Ondanks dat het vooral een materialenmarkt is, hebben we erg leuk verkocht! Daarnaast veel lieve en leuke complimenten gehad. Over de kraam en dat het er zo leuk en vooral netjes en goed uit zag allemaal. Dat is natuurlijk erg leuk om te horen! 

Zusjes 

Gisteren was een dagje om even lekker bij te komen, heerlijk thuis met een dikke trui aan op de bank en lekker haken. Niet voor een ander, maar weer even lekker voor mezelf. Weer een flink aantal toeren bij mijn deken aangehaakt. Het einde is in zicht! 

11 opmerkingen:

  1. He ja suf he ik heb zeker bij je kraam gestaan ,maar in het enthousiasme van de markt helemaal niet meer verder gedacht ,sukkelig toen ik later op de terug weg reed dacht ik nog welk kraampje zou het geweest zijn nu je het schrijft denk ik O jeeeh,volgende markt dan maar ,zag er prachtig uit sorry
    Liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig opgemaakte stand, leuk!
    Leuke kerst spulletjes zie ik liggen, mooi.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kraam hadden jullie! Fijn dat jullie lekker verkocht hebben maar dat kan ook niet anders met zulke leuke spullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie kraam ziet er heel leuk uit. Fijn dat je ook lekker verkocht hebt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kraam! Tof dat jullie ook nog lekker hebben verkocht. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow, dat ziet er leuk uit en jullie stralen ook helemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig en kei gezellig uit mop!
    Heerlijk toch zo een topdag!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen