zondag 18 augustus 2013

Boerinnenmarkt

Vandaag hebben wij, mijn mams en ik, een geslaagde dag gehad op onze eerste markt! De boerinnenmarkt in Gasselternijeveenschemond. Eerst dachten we dat het niks zou worden. We begonnen de dag namelijk met regen... Hele vieze miezer regen en nog een flinke bui!

Gelukkig klaarde het op en scheen er de rest van de middag een heerlijk zonnetje! We hebben goed verkocht en hebben het enorm naar onze zin gehad. Ontzettend veel leuke reacties en complimenten gehad!




Wil je meer foto's zien van onze kraam op de Boerinnenmarkt? Kijk dan ook eens even hier, op ons blog: 't Uiltje

Voor mijn mams staat de volgende markt al gepland. Zondag 22 september staat zij met onze spulletjes op de Herfstmarkt in Gieterveen. Wil je meer lezen over deze Herfstmarkt? Kijk dan even op de site van Korenmolen 'De Eendracht'

Ik kan dan helaas niet mee, de donderdag ervoor staat mijn operatie aan mijn neus/holtes gepland. Heel jammer, maar het is niet anders. Ik ga natuurlijk nog wel even flink aan de haak, zodat onze kraam weer net zo mooi vol is als dat ze vandaag was! 

13 opmerkingen:

  1. super en alvast sterkte met je operatie...ken m uit ervaring...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte alvast met de operatie en wat enorm leuk dat jullie zo een geslaagde dag hebben gehad, dat gaat met je mams ook goed komen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit de kraam. Fijn dat het een geslaagde dag was. Alvast sterkte voor de operatie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit en leuk dat je goed verkocht hebt,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig is het toch nog goed gekomen met het weer (en daarmee de verkoop) en hoe is het met de speldenkussentjes gegaan???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw zeg, wat een leuke dingen. En de prijzen die ik zie... dat is niet veel hoor! Fijn dat jullie goed verkocht hebben, dat kon ook niet anders. Ik ben trouwens ook wel zwaar fan van de kussens, zó mooi!! Volgens mij heb ik zelf hier ook ergens (?) een exemplaar in wording liggen hahaha oh ik ben zo slecht, ik maak zo weinig af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte met je operatie en wat fijn dat jullie zou goed verkocht hadden
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww meisie wat zag dat er toppie uit!
    Geweldig!!!!!

    Jammer dat je er dan in september niet bij kunt zijn maar ook dat gaat weer een succes worden. Kan niet anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prima uit, en heel kleurig .. Ook dit weekend 2 marktjes gehad en de sleutelhangers hadden bij mij ook succes !

    www.creadiva.be

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg! Gelukkig dat het weer 's middags wel meewerkte.
    Succes met je operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige kraam vol et mooie spullen. En wat jammer dat je er niet bjkan zijn en dan ook nog met z'n vervelende reden :-( sterkte voor donderdag.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey lieverd helemaal geweldig dat jullie zo'n geslaagde dag hadden. Regenweer is op zich helemaal geen slecht weer om te verkopen, enorme hitte daarintegen wel ;). Dus het was perfect weer en ik zie ook leuke prijsjes en voor ieder wat wils. Chapeau voor jullie! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk he, op een markt staan? Leuk dat het bevallen is! Ik ga 8 september en 6 oktober ook weer op marktjes staan. Heb er al zin in!

    Sterkte met de operatie.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen