maandag 12 augustus 2013

Boerinnenmarkt

Zondag 18 augustus, aankomende zondag, staan mijn mam en ik op de Boerinnenmarkt in Gasselternijeveenschemond. Het is voor ons de eerste keer dat wij met onze zelfgemaakte spulletjes op de markt gaan staan en wij zijn dan ook heel benieuwd!

De plaatjes op de site van de Oostermoerse Vrouwen zien er in elk geval veelbelovend uit! Kijk maar: 


Speciaal voor de markt heb ik een nieuwe blog in het leven geroepen. Wij willen onze spulletjes promoten onder de naam 't Uiltje. Kom gerust eens kijken op ons blog. Wij zullen regelmatig foto's laten zien van wat wij gemaakt hebben. Ik hoop dat jullie er gezellig een kijkje komen nemen! 

Verder is het momenteel erg rustig op mijn blog. Ik ben dus druk bezig voor de markt, elk vrij uurtje ben ik lekker aan het haken. Voor de rest ook behoorlijk wat dagen aan het werk geweest en zodra het dan mooi weer was, ben ik buiten te vinden. Dan blijft er weinig tijd over voor het bloggen. Nu eerst drie weken vakantie, wellicht loopt het na de vakantie straks allemaal weer wat beter en heb ik wat meer inspiratie om over te bloggen. 

9 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk meid, geniet er lekker van.
    Ga even op je nieuwe blog gluren xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk !! Ik hoop dat jullie véél gaan verkopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes!!!!!! En een hele fijne vakantie meisie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit die markt en tuurlijk kom ik een kijkje nemen op jullie nwe blog, leuk!
    Suc6 met de laatste voorbereidingen....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes op de markt! Leuk hoor, dat jullie de stap zetten om dat te gaan doen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, wordt zeker een leuke dag!
    Veel plezier en een goede verkoop hé ...
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ontzettend leuk zeg.....dat gaat een gave dag worden

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes meid,helaas voor mij te ver weg anders was ik jullie spulletjes zeker komen bewonderen.Ik wens jullie ook een hele fijne vakantie toe!

    lieve groetjes
    Angeline ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. spannend ja om met je spulletjes op de markt te staan,een hele fijne vakantie

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen