zondag 28 juli 2013

Rupsje Nooitgenoeg

Kijk eens wat er rond kroop in mijn tuin? Je ziet het goed, Rupsje Nooitgenoeg. Als dit rupsje mijn prachtige stokrozen en donkerrode zonnebloemen maar laat staan...


In het Engels heet het rupsje "The very hungry caterpillar". Klinkt dat niet heel groot en monsterlijk? Zo monsterlijk vind ik mijn Rupsje Nooitgenoeg er niet uit zien. Dit rupsje is ook niet zo groot geworden en ik vind het rupsje er nog best heel lief uit zien!



Voor het maken van Rupsje Nooitgenoeg had ik eerst een patroon gevonden wat me uiteindelijk niet zo aan stond. Toen ben ik nog even gaan zoeken op internet en vervolgens kwam ik uit op het blog van Corine (blog: Corine's Haakwerk). Zij heeft een eenvoudig patroon van Rupsje Nooitgenoeg. Natuurlijk heb ik her en der nog mijn eigen aanpassingen gedaan, zoals eigenlijk altijd.

Nu ga ik gauw mijn spullen pakken voor een gezellige dag met vriendinnetjes! Het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben, wordt hoog tijd dus!!! Ik heb er zin in!

19 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een rups zeg!!! Heel leuk geworden!

    Fijne dag samen met je vriendinnetjes!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje meis!!! Die is gaaf!!!!

    Een hele fijne dag met je dinnetjes.

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooow wat een leukie, een vrolijke rups!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief rupsje!
    Fijne dag vandaag, dat gaat vast wel lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt super schattig !Een echte vrolijketd! Veel plezier met je vriendinnen. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verhaaltje van rupsje nooitgenoeg is hier één van de favorieten in huis. Mooi gemaakt! Heel fijne dag, geniet ervan!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jouw rups ziet er helemaal uit zoals ik de mijne ook graag wil krijgen! hoe heb je zijn lijfje in het midden wat "omhoog" gezet?
    ik vind hem schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke juf hoort eigenlijk zo'n rupsje nooitgenoeg te hebben ;_)
    Prachtig gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel leuk! Hij komt zeker ook op mijn to-do-list!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt!!!

    Erg leuk... voor in je 'juffenkoffer' :)

    En heb net even bijgelezen op je blog, ben weer terug van vakantie. Wat maak je toch leuke dingen. Je waxinelichtjes vind ik zo leuk... weer wat te doen (nu nog baby voedings potjes zien te vinden ;).

    Groetjes!!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wirklich süss, die kleine Raupe.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat istie mooooi !! Zo lief !
    Knap werk ! (weerom) :)

    BeantwoordenVerwijderen