zaterdag 13 juli 2013

Kijk nou!

Dit lieve kleine aapje zat een tijdje terug ineens in de boom bij ons in de tuin. Ik heb hem maar gezellig mee naar binnen genomen.


Het is een patroontje van Christel Krukkert en stond in de Hobbyhandig (nr. 166 - maart/april 2012). De Hobbyhandig kocht ik via Marktplaats.

Voor de rest ben ik lekker aan de haak op het moment. Eindelijk al mijn liggende projectjes afgemaakt en al weer begonnen met wat nieuws, maar mijn garen is op. Als het goed is komt vandaag het nieuwe garen, besteld bij Echtstudio.

Kater Theo is inmiddels klaar, hier konden jullie lezen dat ik daar aan begonnen was. Nu ben ik bezig met Schaap Suusje. Het haken met Phildar Douce viel mij erg mee. Binnenkort volgen de foto's nog wel hoor.

Nu eerst lekker genieten van het weekend tot en met maandag. Daarna een hele week aan het werk, dus als jullie denken, wat is het hier stil, dan weten jullie waarom!

Geniet van het weekend, met hopelijk mooi weer! 

15 opmerkingen:

  1. Lief aapje zeg!
    Een heel fijn weekeinde. Het lijkt erop dat de zon al door gaat breken.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    We kunnen binnekort weer foto's van ami's verwachten hier, als ik het goed begrijp; leuk!
    Fijn weekend, hier hangt de zon al lang te schijnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. smelt.............. wat is die leuk!!
    Leuk om te maken zijn ze he? Heb dat patroon ook, en ik vind hem geweldig!

    Benieuwd naar je andere knutsels , en ik wens je een heel fijn zonnig weekend toe. Geniet ervan meidje, xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk aapje!
    Veel plezier met je andere projectjes en een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig aapje ! je bent goed bezig hihi ! Op de een of andere manier vind ik het niet leuk om amigurimi's (wat een woord zeg) te maken, al die losse onderdelen irriteren me hahahahaha, en dus liggen hier onafgemaakte hondjes, cavia's whatever. Wat een sufferd hè. Ik ben nu weer helemaal into de armbandjes maken, alsof ik nog niks te doen had.
    Goed weekend ! Hier probeert de zon het een beetje maar lukt nog niet erg...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, wat 'n lieverdje!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk aapje!!! Ik ben benieuwd naar je andere beestjes! Ik heb van de week 2 pinguins gemaakt :) als je nieuwsgierig bent kan je een kijkje nemen op mijnblog: www.eendraadjelos.blogspot.nl

    Fijne dag verder!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk aapje. KNap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een schattig aapje. In de boom komt hij mooi uit. Maar je geeft hem binnen vast ook een mooi plekje.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk aapje, ik kwam toevallig op jou blog terecht via Sandra's Creations, wat een gezellig blog heb je.Ik ga je volgen! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje, zou ik ook meteen mee in huis nemen :-) Haak maar lekker verder, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen