maandag 27 mei 2013

Bloemenslingers

Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden dat ik deze bloemenslingers maakte. Ze waren nog van mijn Weggevertje, maar ik was de mail met het adres van één van de dames kwijt. De laatste envelop is daarom pas deze week op de post gegaan en ik ga er vanuit dat deze inmiddels goed is aangekomen.


De linker is naar Janny (Creatief met mij) gegaan, samen met haakboekje. De middelste naar Moos (Moos en haar Moosies) en de rechter naar Ingrid (De Knutsel Frutsel Oma).


Voor de bloemetjes heb ik het patroon gebruikt van het blog Made in K-town. Het bloemetje heet de Bavarian Popcorn flower. Een leuk en vrolijk bloemetje om te haken!


Voor het 'touwtje' heb ik een koordje gehaakt van lossen. Onderaan een leuke, maar simpele kraal in een bijpassende kleur en een zelf gemaakt kwastje. 

13 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt super leuk en ga het onthouden. Leuk als cadeautje voor iemand. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi en dankjewel voor de link!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Moos hangt hier helemaal MOOOOOI te wezen aan de tuindeur hihihihhi zo blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt hele mooie bloemetjes zeg ! uh kan ik dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk!! Komt op mijn to do lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super de super wat zijn ze leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa zo mooiiiiiiii.....Nu kan ik zelf ook aan de haak met de bloemen, super mooi :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig de bloemenslingertjes,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk Vera!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn zeker hele leuke bloemetjes, ik ga ook eens kijken of ik er een paar leuke kan maken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn hele leuke bloemetjes!
    En ik kan het weten want ik kreeg er één via de post :-)

    Vera, heel erg bedankt voor de bloemenslinger!
    Hij is echt superleuk en heeft al een mooi plaatsje gekregen!
    Ik ben er heel blij mee!

    Lieve groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen