woensdag 16 juli 2014

Fietsen

Daar ben ik weer eens met een blogberichtje. De tijd vliegt voorbij, haast zonder dat ik er erg in heb. Vrije dagen en prachtig weer, de ideale combinatie. Gisteren op pad geweest met mijn paps. Lekker fietsen door het mooie Drenthe en ondertussen Geocachen.

Gisteren was een behoorlijk grijze dag, maar de temperatuur was goed. En gelukkig had ik de camera mee en ondanks het grijze weer, een paar mooie foto's kunnen maken.

Mooi doorkijkje 

Prachtige koeien 

Noordsche veld

Even pauze 

Fietspad Fochteloërveen

Wat leeft er in het Fochteloërveen? 

Vlonderpad

Fochteloërveen

Toen we het Focheloërveen over gefietst waren, hebben we de uitkijktoren nog bezocht. Daar ontmoeten we twee dames, beide met verrekijker. Echte vogelspotters, dankzij hun twee prachtige kraanvogels gezien omdat we ook even door de kijker mochten kijken, geweldig!!! Op

Uiteindelijk een grotere ronde gefietst dan dat we in ons hoofd hadden. Bij elke stop op de kaart kijken en bedenken dat we wel zo en zo terug kunnen fietsen. Dan wordt het rondje vanzelf groter en groter. Het was heerlijk fietsweer, op een klein miezerbuitje na hebben we zelfs de zon nog even gezien! 

7 opmerkingen:

  1. Gewoon genieten van het mooie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je kraanvogels hebt kunnen spotten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat heerlijk !!! Vroeger heb ik heel veel fietstochten gemaakt in Drenthe met mijn ouders. Ik ben binnenkort 'in de buurt'. We zijn al aan het aftellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je dat samen met je paps hebt gedaan! Héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n uitje samen. Je hebt mooie foto's gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's, Drenthe is zó mooi!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk zo'n quality time dagje met je vader. Dikke knuffeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen