dinsdag 14 juli 2015

Zomervakantie

En een tuin vol stokrozen! Het heeft even geduurd voor de stokrozen bij mij in de tuin gingen bloeien. Maar nu staan ze eindelijk in bloei en dat is zo'n prachtig gezicht! Ik heb verschillende kleuren; zalm-roze, roze, rood en licht geel. Genieten jullie met mij mee?






Naast genieten van mijn tuintje wat op dit moment vol in bloei staat, ben ik lekker aan het werk bij de Pipoos. Het haken staat op een wat lager pitje, onder andere vanwege de warmte. Ook hier blijft het voorlopig wat rustiger, ik geniet lekker van mijn zomervakantie! 

Lieve groetjes, Vera 

P.S. Wil je op de hoogte blijven van wat ik zoal haak? 
Kijk dan ook eens op Het Uiltje, de blog van mijn mam en mij samen. 

10 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen! Ik heb ze hier niet staan vanwege de grond en de slakken, maar ik vind ze geweldig... Geniet van je vakantie!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zo, dat rijtje rozen! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig mooie bloemen ...
    Fijne vakantie ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen! Ik wens je een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemen. Die geven echt een zomergevoel. Heerlijk plek om te werken zo tussen al die creatieve spullen. Geniet van je vakantie. Ik volg jouw moeder en jou via t-uiltje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloemen. Die geven echt een zomergevoel. Heerlijk plek om te werken zo tussen al die creatieve spullen. Geniet van je vakantie. Ik volg jouw moeder en jou via t-uiltje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemen! Geniet van de zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig hoor dat gewoon in je tuin,heerlijk genieten

    BeantwoordenVerwijderen