zondag 22 februari 2015

Muis Pien

Deze lieve muis in zachte kleurtjes rolde een tijdje geleden van de haaknaald. Muis Pien vond het heel gezellig bij mij in huis, maar afgelopen week begon het lentezonnetje te kriebelen! Ze wilde graag een frisse neus halen. Dus zo gezegd, zo gedaan!


Muis Pien genoot heerlijk van het voorjaarszonnetje, ondanks het koude windje wat er die dag stond. Kijk haar hier eens heerlijk zitten tussen de bloeiende krokussen! Dat is toch genieten? 


Er volgde ook nog een serieuze foto, voor op het blog van 't Uiltje. Muis Pien is namelijk op zoek naar een nieuw huisje en daarom gaat ze binnenkort met ons mee naar de markt. 


En ik? Ik genoot net als Muis Pien van het heerlijke weer en de eerste voorjaarsbloeiers. De sneeuwklokjes staan volop in bloei en de krokussen doen ook al goed hun best. Kijk maar: 


P.S. Muis Pien is een patroon van Stip & HAAK. Ik vond de pootjes volgens het originele patroon niet mooi, vandaar dat mijn muis andere pootjes gekregen heeft die ik beter vond passen. 

19 opmerkingen:

  1. Leueueueuk is Pien! Zeker bij de crocussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Total niedlich! :-))
    Schönen Sonntag, Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige Pien! Zonde om te verkopen als je het mij vraagt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ze helaas niet allemaal zelf houden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze wel heel leuk geworden vind!

      Verwijderen
  4. Heerlijk om Pien zo tussen de lente-bloemen te zien!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super lief en mooi!! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he, al dat opkomende groen!!
    Leuke kleuren heb je gebruikt voor muis Pien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die muis leuk geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Ooit hoop ik ook nog eens zo'n Stip & Haak patroon te haken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable! I love your mouse and this beautiful flowers! Visiting from Annemarie Haakblog Link Party!
    Hope you have a wonderful day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow... Wat is deze muis mooi!!! Wat kun je dat netjes, knuffels haken!! En het aan elkaar haken (heb ik altijd moeite mee, om dat netjes te doen...;).
    En je hart met het roosje... superschattig.

    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen